Salonul Regional de Turism

Pentru cei care nu stiu, mama este agent de turism, si anul acesta a participat la salonul regional de turism. Eu, ca un fiu bun si ascultator am ajutat-o.

Desi a fost facut totul cam pe ultima suta de metri, cu nopti in care am stat si pana la 4 ca sa-i fac documente (si nu numai eu), a iesit bine.

Vineri dimineata, am ajuns acolo si prima impresie a fost una proasta. Era un cort alb in fata la Prefectura, in care mirosea a canal (organizatorii cred ca au pus cortul pe un canal). Am intins bannerul, roll-up-ul, pliantele si tot ce mai trebuia si am inceput sa asteptam potentiali clienti. Clientii nu au intarziat prea mult, si foarte curand dadeam explicatii la greu despre excursii si tabere. Apoi a venit fluxul dupa deschidere, si toti eram ocupati. Am stat vineri toata ziua, si spre seara, a devenit foarte plictisitor.

Sambata nu am fost, pentru ca aveam de invatat pentru teza. M-am intors duminica dimineata. Duminica mi s-a parut mai putin aglomerat, fapt care incarca din nou atmosfera cu vapori plictiseala. Targul s-a terminat la ora 14.

In mare, mi-a placut. Au fost multe idei originale, puse in aplicare foarte bine. Pozele sunt numai cu standul Pilgrim Tours, dar cum fac rost, o sa pun si cu alte agentii (nu stiu sigur daca am voie :-?)Eu

1 Comment:

Malina. said...

tu nu mai scri?;;)