Am ajuns sa ascult Nelly Furtado

Pentru cei care inca nu stiu, stilul de muzica pe care il prefer este Heavy Metal si in special Symphonic Metal si Gothic Metal, dar, ca sa vada toti ca sunt flexibil, de cateva zile ascult Nelly Furtado.

E adevarat, ca ascult numai o melodie (am tras pentru cineva un album, si am dat peste melodia asta) dar tot Nelly Furtado e. In genere, ascult toate melodiile care imi plac, indiferent ce stil sunt.

Parerea mea e ca chiar si unele manele sunt frumoase (ca tot zic toti ca asculta "orice in afara de manele" - asta a devenit deja o prejudecata la o mare parte din copiii din ziua de azi). Manelele sunt cantate prost de catre niste "boi" ("Copilul neinvatat cand creste, bou mare el se numeste" - Dimitrie Cantemir) cu niste versuri total idioate, dar ca muzicalitate sunt unele chiar frumoase.

Oricum, metal-ul ramane muzica suprema pentru mine chiar daca ascult orice imi place ;)

0 Comments: