O zi interesanta si... "minunata"

Astazi a fost o zi foarte... interesanta si in acelasi timp foarte frumoasa (din toate punctele de vedere).

In primul rand, mi-am mai rezolvat o medie (obsesia mea cu scoala). In al 2-lea rand, si ce e cel mai frumos, am descoperit ca (printr-o minune), in catalog au mai ramas doar 10 absente nemotivate. :) Dupa restul de ore din care una nu s-a facut, cand plecam de la scoala, m-am intalnit cu un prieten mai mare (a 11-a) care cauta un centru de donat sange. Stia unde se afla teoretic, dar practic nu. Si am plecat cu el si cu inca un prieten sa vedem unde e centrul de donare.

Ne-am invartit in zona aceea (Sararie pentru cei care stiu) pana am gasit strada N. Balcescu si am descoperit ca... nu corespund numerele de pe partea pare, cu cele de pe partea impare (adica era 18 si vis-a-vis 13), si deci mai aveam de mers. Am continuat sa mergem, haituiri de caldura si intr-un final am gasit vestitul centru.
Numai ca, programul se terminase de la 13, iar ora era aproximativ 14.40. Noroc ca doctorita (sau asistenta, ce era ea) tocmai iesea si am obtinut informatiile dorite. Astfel: trebuie sa ai cel putin 18 ani; nu se face pe nemancate; ti se iau 400 ml de sange; respectiva zi este libera; ti se da un ticket in valoare de 60RON; si pe deasupra, mai e si rasplata morala, ca ai facut un bine cuiva :).

Asa ca, peste vreo 4 ani, ma duc si eu sa donez sange :) .

1 Comment:

Malina. said...

:)) chiar ca interesant..