Viata mea "de noapte"

Ultimele 2 nopti au fost mai... neobisnuite.

De exemplu: miercuri spre joi noapte (9-10 aprilie) - m-am culcat pe la ora 23 imbracat. M-am trezit la 3:14 si am inceput sa-mi fac ghiozdanu pentru a doua zi la scoala. Dupa ce am terminat cu cartile, m-am dus sa-mi pun cartile. Mi-a putin mai mult pentru ca adidasii mei erau plini de praf si a trebuit sa-i sterg. Pe la 3:35 eram gata cu ghiozdanu. M-am schimbat in pijamale si am inceput sa-mi fac curat in raftul cu carti. Am terminat repede si cu cartile si pe la 3:50 nu stiam ce sa mai fac. Sa dorm nu mai puteam... Asa ca, m-am hotarat sa ies afara sa joc baschet (pentru cine nu stie, eu stau la casa si am cos de baschet in curte :D). In consecinta m-am schimbat iar in haine sport si am iesit sa joc baschet.
Era destula lumina, dar strada era goala, goala. Si din cand in cand se auzea poarta miscata de vant, asa, ca sa fie totul mai sinistru. Desi imi era frica, nu vroiam sa o recunosc... si imi tot ziceam in gand: "nu e nimeni ma! si chiar daca ar fi, am destula viteza sa fug in casa :p". Pe la 4:30 eram inapoi in casa. Iarasi eram in pana de idei. Ce sa fac? Dupa vreo 3 minute de gandire am hotarat: deschid calculatorul. Am deschis calculatorul si... noaptea inca nu s-a terminat :D.

Dovada pentru toate astea este tocmai faptul ca articolul este publicat la ora 4:45.

1 Comment:

Anonim said...

Cum ai ajuns sa dormi imbracat?:)