Si iar la scoala...

Am fost intr-o minivacanta weekend-ul asta, la Durau (a fost un weekend foarte tare, dar... :( s-a terminat), si acum... m-am intors la scoala. Numai ca, de data asta n-o sa mai fie asa de... fun, pentru ca am niste medii de indreptat, am in jur de 20 de absente, si pe langa asta... cel mai grav - vin tezele (eu sunt a 7-a si dau si teza unica) si trebuie sa ma pun pe invatat.

Semestrul trecut am luat 10 la amandoua, si sper sa repet performanta, nu de alta, da` stau cu stres cand se face repartizarea la liceu :p... Si mai este si vremea, care se schimba de la o zi la alta, si iti incurca toate planurile... ~X(

In mare, lucrurile merg bine spre foarte bine. Daca reusesc cu mediile, si cu tezele, cu zbsentele se rezolva ;)

1 Comment:

Bwunnyx said...

Hey, succes cu tezele! Stiu si eu cat de stresant e. :| Si succes si cu blogul - chiar imi place si o sa-l citesc in continuare. :D